از مزایای گواهی ایزو 10004 می توان گفت که گواهی ایزو 10004 راهنمایی در تعریف و اجرای فرآیندها برای نظارت و سنجش رضایت مشتری را فراهم میکند. کسب اطلاعات در مورد انتظار جدید، حل شکایات برای رضایت شاکی و سازمان.
شناسایی گرایشها و راهاندازی علل شکایات، تشویق کارکنان به بهبود مهارتهای آنها در کار با مشتریان، اساس بررسی و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی و رسیدگی به شکایات.
مزایای گواهی ایزو 10004رسا سرت عبارتند ار:
ایزو ۱۰۰۰۴ مربوط به هر سازمانی است که میخواهد از انتظارات مشتری فراتر رود، یک نیاز اساسی برای کسب و کارهای همه انواع و اندازهها، چه در بخشهای خصوصی، دولتی یا داوطلبانه.
رضایت مشتری با فاصله بین انتظارات مشتری و درک مشتری از محصول مطابق با سازمان تعیین میشود.برای رسیدن به رضایت مشتری، سازمان باید ابتدا انتظارات مشتری را درک کند.
گواهی ایزو 10004 راهنمایی در تعریف و پیادهسازی فرآیندها برای نظارت و اندازهگیری رضایت مشتری در اطلاعات براساس انتظارات جدید, رفع شکایات با رضایت شاکی و سازمان است.
شناسایی روندها و رفع علل شکایات, تشویق کارکنان به بهبود مهارتهای آنها در کار با مشتریان, مبنایی برای بازبینی مداوم و تحلیل فرآیند رسیدگی به شکایات.
ایزو ۱۰۰۰۴ مربوط به هر سازمانی است که میخواهد از انتظارات مشتری فراتر رود، یک نیاز اساسی برای کسب و کارهای همه انواع و اندازهها، چه در بخشهای خصوصی، دولتی و یا داوطلبانه.
ایزو ۱۰۰۰۴ به ارایه راهنمایی برای تعریف و اجرای فرآیندهای نظارت و سنجش رضایت مشتری میپردازد. رضایت مشتری از طریق شناسایی انتظارات مشتری، تحلیل و جمعآوری دادهها در مورد رضایت مشتری، بهبود و نظارت بر رضایت مشتری حاصل میشود. ایزو ۱۰۰۰۴ مربوط به تمام سازمانها با تمام اندازهها و صنایع است. از جمله مزایای اجرای این استاندارد، ما میتوانیم تفکیک شکایات، رضایت مشتری، مشتری محور، تشویق پرسنل در بهبود روابط با مشتریان را فهرست کنیم.
ایزو ۱۰۰۰۴ برای استفاده از سازمانها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول ارایهشده در نظر گرفته میشود. تمرکز ISO ۱۰۰۰۴ بر روی مشتریان خارجی سازمان است.
برای پیگیری این هدف، سازمان باید:
http://rasacert.ir/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-10004/
درباره این سایت